Rólad.♥

 2013.07.12. 12:35

amikor először láttalak, senki nem figyelt. elfoglaltak voltunk. telefonálás. órákon át. vajon sikerül-e valamit szerezni az este végére? dani bemutat nektek. két srác. mindketten jóarcok, viccesek. a szöszi eljön velem. jól éreztem magam. bár nem ismertem őket. de mintha valami jónak a kezdete lenne. ismerkedés matyival. elvoltunk annak ellenére, hogy még sose láttuk egymást. várakozás. eszembe sem jutsz. megyek éjszakaival kopihoz. életem egyik legjobb estéje. bio, zoli, röhögés, borozás. hajnalig folyik belőlünk a hülyeség, belénk pedig a bor. kopi furcsa. nemsokára el is utasít, teljesen kikészít. hogy soha többé ne tlálkozzunk. de ez egy másik történet.

meghívtál a szülinapodra. azthiszem még aznap este. tetszett hogy ilyen laza vagy, azt se tudod ki vagyok, de azért szívesen látsz. nem tudom akkor bejöttem e már neked. erről se beszéltél soha. nemtudod, nem figyeltél. nem tudod mi tetszett meg bennem.

szülinapod. sok ismeretlen, pár meglepő ismerős. thai boxról, andi sulistársa, ikermarci, fura ottlenni. solyával, dettivel. edik az eső talán. üldögélünk, mosolyogva beszélgetünk solyával. hamar elbúcsúzunk. nem ismerünk senkit, solyának uncsi. persze neki sose jó semmi :D nekem mennem kell haza. otthon még solyával facezek.

valahogy odakerült danihoz. csak mert ingyen van a pia. utólag kiderült, hogy nem is szereted. milena is ott van. sokat iszok. elvagyunk. nevetek. beszélek. rengeteget. te meghallgatsz. akkor talán még érdekelt. vagy akkor csak még nem szóltál rám. hogy úgyse figyelsz. :D meséltem róla, hogy stuardess akarok lenni. hülyéskedünk. nem jöttél be. de jó volt veled lenni. szanaszét csikiztük egymást. :D imádtam hallgatni, ahogy nevetsz. a mosolyodat. melletted aludtam. nem nyomultál. vagy csak nem vettem észre. nagyon jól éreztem magam. pedig előtte nagyon rossz időszakom volt. 

utólag már nem tudom, hogy jöttél te, és akkor lett jobb, vagy jobb lett aztán egyből jöttél te. nem fontos. csak hogy a két dolog összefonódik. mintha minden percre emlékeznék amit veled töltöttem. örülök, hogy eszembe jutott most leírni. mert szeretnék mindenre emlékezni.

találkoztunk angol előtt. leültünk tesconál a fűbe. beszélgettünk. amit legjobban szeretek benned, hogy annyira kedves vagy. amit apud is mondott. hogy alapjaiban véve jószívű vagy. hamar leráztalak. fura volt rád gondolni mint pasi.

medencéztünk veled és solyával. talán ez időben előbb vagy később volt. vicces volt ahogy úszkáltál az úszógumival, mint valami kisgyerek :D amíg solya nem volt ott nagyon jól elvoltunk. akkor már direkt úgy öltöztem fel hogy húde jól nézzek ki és tetszek neked. solya amikor megérkezett tönkretette az egészet. facen akart oltogatni vkit, mi meg csak ültünk és nem igazán ment a beszélgetés.

elmentünk alvinra. előtte ismertem meg krisztiánt, jóba lettünk, úgy volt, hogy megyk hozzá este házibulizni. milenával voltam. rossz kedve volt. még tordason kaptam tőled smseket. és most is küldtél. hogy a kifutónál vagytok. nem értettem. de aztán megjelentél, nagyon kivoltál. :D talán egyetlen közös koncertünk? :/ ott volt a punk. régi szerelmem. jó igazából csak rajongtak érte, amilyen volt. azt se sokáig. most már se nem punk, se nem piercing. tiszta papucs lett. kb rohangáltam utánad, elég gáznak tűnhetett. :D mert elindultatok vmerre és milenával nem tudtuk mi van. aztán áthívtál. medencézni. még maradni akartam. aztán szóltam krisztiánnak, hogy nem tudok hozzá menni. jól hangzott a buli nálad, ezért megindultam egyedül feléd, mint azóta már rengetegszer, éjszaka metró, busz. stadionoknál felhívlak? felhívtál? jé akkor még volt pénz telódon :D nincs ott mégse senki. de azétr átmehetek filmezni. csalódott voltam hirtelen hogy mégse lesz semmi. aztán örültem hogy úgy alakult, kettesben leszünk.
megnéztünk két filmet is. mindkettő vmi elborult hülyeség volt, de tetszettek. főleg a köpenyes csávós, mert mondtad, hogy te is olyan akarsz majd lenni :D megcsókoltál. hirtelen nem tudtam hova tenni. kimentünk cigizni. aztán vissza be. nyitott voltál és magabiztos, ez fogott meg benned. ez volt augusztus 18. más voltál mint én. érdekes. az ellentétek mindig is vonzottak. egy olyanból mint én nem kell még egy az életembe, abból elég vagyok én.

pár nap múlva újra alvin. most zpben. nem akartam elmenni, mert telóban azt mondtad mehetek veletek, erre elindultatok és már onnan hívtál. de ez lehet még a másik alvin előtt volt. mindegy igazából. csak minél több emlékszemcsét szeretnék megőrizni. kerestelek a tekintetemmel. nem tudtam komolyan gondolsz-e bármit velem. danival voltam. hanna is ott volt. ma róla álmodtam am. :D volt az ami az életben nem lehet a tiéd. kikészített. meglöktek, szétment a lábam. de még előtte megjelentél a tömegből egy másodpercre. puszit nem adtál, mert leizzadtál. aztan tiszta vadállatnak tűntetek. meséltél róla hogy a hülye hc-seket szétveritek. furcsán néztem. elindultunk, jó volt hogy velem vagy, még ha épp majdnem elájultam, akkor is. csöndben ültünk a villamoson. buszon ottvolt a nagydumás haverod. ő kísért haza, láttam, hogy ez idegesített, ennek örültem, hogy féltékeny vagy.

átjöttél, energiaitallal és csokival. kiültünk a kertbe, sütött a nap. mondtad, hogy legutóbb valamit elfelejtettél. megcsókoltál. Itt már tudtam, hogy ezt szeretném. téged. Az alvinos éjszakától kezdve talán. ha lehet ezt így pontosan megmondani. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsycycus.blog.hu/api/trackback/id/tr335401743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása