nem tudom

 2013.09.29. 01:09

Ezt a szót sokezerzer használtam a napokban. Annyira fura minden. Olyan mintha állnék egyhelyben és közben suhanna el mellettem minden nagyon gyorsan. Itt az egyetem és talán el kéne kezdeni valamit csinálni, mert annyira nem is nehéz, csak sok.
Voltam ma misén vagy egy hónap után. Megyugtató volt. meg van kivetítő, lehetett karaokézni. :)
Szegény eszti teljesen kiment a fejemből. pedig próbálok figyelni másokra. de basszus most teljesen lekötöttek a saját hülyeségeim.
A köldököm kb 100adjára gyullad be, és minden alkalottam egyre rosszabb. kellett az eéső szúrást elcsesztnem. azzal nem volt semmi gond. :S mégis pár napon belül megpróbálom megoldani a tragust. csakmert most féláras és úgy érzem ez a legbiztosabb dolog amire csak tudom megdani jelenleg, hogy igen, ezt szeretném. :D

talán rosszul csinálok majd mindent. talán mindent megbánok. mégis várom, hogy az emberek bólogassanak,, ezért várom, hogy az emberek bólogassanak. mert akkor kevésbé tűnik elkeserítően őrültségnek.

újra vannak ilyen gondolataim, hogy de elmennék vele ide, de elhívnám őt oda. nemtudom mennyire véletlen, hogy mióta újra közöm van hozzá, folyton ki vagyok borulva. persze nem konkrétan miatta, de akkor is.

voltam kutatók éjszakáján. jó volt. mégis sokszor olt csönd. sokszor féltem. és éreztem magam egyedül. nem olyan volt, hogy amikor nevetek, és teljesen megőrülhetek. most vigyázunk mit mondunk, hova lépünk, mert nem akarjuk elcseszni mégegyszer. ha eszembe jut elsírom magam.

galaxisosra csináltam meg a körmöm. nem is direkt, csak kék. meg csillámos.

tééliálmot kéne aludnom. egyedül vagyok a nagy sötétségben. sok álommal.

örülök hogy tamy van nekem.

ádámmal meg kéne beszélni a dolgokat. annyira nem akarom. csak húzom. nem akarok soha senkit elveszteni. úgy érzem a világ összes emberére szükségem van. nem lehet olyan, akit hagyok, hogy elmenjen.

lesz holnap sültkrumpli. de nincs majonéz, persze a tökéleteset is tökéletlenné kell tenni :c

remélem még sokáig süt a nap és nem leszek beteg most egy évig. minimum. 

kell olyan finom tea, mint amit tamyéknál ittam. nagyon sok kell belőle.

késő van. van aki még tuti koncerten tombol. örülök hogy nem hívott. mondjuk mondtam hogy nem érek rá. kíváncsi vagyok a kiscsajra. hátha jó társaság. valaki aki mellett majd nem csak mosolygok.

holnap majd megváltom a világot. de ma már nem csinálok semmit. már álmodni kéne valami szépet.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsycycus.blog.hu/api/trackback/id/tr645538827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása