Rólunk szólt. ♥ 2

 2013.07.12. 13:45

Elkezdtünk járni. Innentől nehéz lenne minden egyes pillanatot felidézni. 

viszont kihagytam azt az estét, amikor átjöttél sétálni. kár, hogy később már ilyet nem csináltunk. csak most, amikor szakítottunk. meséltél pékségről, szandiról, akire nem kell, hogy féltékeny legyek. nem tudtam, hogy köszönjek majd el, amikor a házunkhoz érünk, még előtte 5 méterrel is emiatt izgultam. aztán csak puszi volt.

elkezdődött a suli.  elkezdtem kijárkálni térre. úgy tűnt, mintha senki nem akarna megszólalni, ha megjelenek. mintha senki nem bírt volna. sok időbe telt, mire úgy éreztem mindenkit megszerettem valamilyen szinten. de adtam esélyt nekik. úgy éreztem te sosem adsz esélyt senkinek akit szeretek, és ez rosszul esett. viszont te úgy láttad idiótákkal barátkozok, ilyenkor mindig eszembejutott hogy persze, én még az életképtelen petiben is találok szeretnivalót. de elfogadtam, hogy nem bírod őket, akkor nem.

rengeteget voltam kint a téren, mivel te is kb ott élsz. :D volt szánkózás is, meg macska kergetés, simogatás. le is fényképeztelek vele. :) legtöbbször csak én voltam kint lány. volt hogy mentem este, és kint sakkoztatok matyival. még mindig emlékszem, melyik zenét kapcsoltam be. skinsest. én az angolt szerettem, te az amcsit. :D

talán ahány dologban csak lehet, mi különböztünk. próbáltalak sok helyre hívni, de olyan ritkán volt, amihez lett volna kedved.

mindig vittem neked mogyorós csokit. megszerettem. mindig néztük a tévét az ágyadból, összebújva. egy idő után megszoktam. a comedy centralt alapból szerettem. de veled akármit jó volt nézni szinte. a lényeg hogy velem voltál. pihentünk.

voltunk ikeában, ettünk fánkot. voltunk balázzsal nyakláncot gravíroztatni. hatalmas arcnak tűnt már az elején.

szalagavató előtt gondolkodtam rajta, hogy felkérjelek-e, hogy velem táncolj. utólag kiderült hogy utálsz táncolni. :D a szalagavató mesés volt, boldog voltam, hogy ott voltál és megnéztél. sajnáltam, hogy nem jössz afterra.

sokszor voltunk anitánál fent este hétvégén. ritkán voltál nálam, mert jobban szerettem én átmenni. elmeséltük egymásnak mi történt aznap. milyen puskát írtál. angoloztunk. napközis lettél. aztán féltem hogy levelezőre fogsz járni. amikor átjöttél ebbe a suliba, örültem, mert láttam hogy jobban tetszik

meghalt a halad. akartam karácsonyra újat venni neked. de aztán inkább olyat kaptál, amit nem veszíthetsz el. most hogy szakítottunk, eszembejutott a halad. hogy vajon én is úgy hiányzom-e. mármint hogy egy ideig nagyon, de aztán könnyen túllépsz rajta.

elkezdted növeszteni a hajad, és én imádtam. imádtam a hajad, az őszinte szemeid, a vigyorod, a hangod amikor nevetsz. ahogy alszol. a 120 vh-d, amit küldtél. hogy ha haragudtam rád, mindig megjelentél a kapunkban egy szó nélkül. imádtam, hogy mellettem voltál. mindig magabiztos voltál, megvolt mindenről a határozott véleményed. rajzoltál nekem nyuszit, és mindig hajtogattál hattyút. most gondolok bele, hogy ilyen már rég nem volt. :c

a plüssállatok, amiket adtunk egymásnak, elhitették velem, hogy milyen jó pár vagyunk, mert uncsimék is gyűjtik őket, és már össze is házasodtak :D

imádtam a kockás inged, és hogy mindig azt veszed fel, ha valami ünneplés van. aranyosan voltak a rokonaid, jólesett, hogy hívtál hozzájuk is párszor, amikor mentél.

ha nem találkoztunk, két nap múlva kezdtél el annyira hiányozni, hogy muszáj volt átugranom hozzád.

soha nem értettem meg teljesen, hogy hogy tudsz rosszban lenni bátyáddal, mivel én totálisan imádom a hugomat. de egy idő után rájöttem. persze volt, hogy normális volt, úgyhogy én utálni sose utáltam.

Szülinapomon elvittél étterembe. csak ültem ott vigyorogva veled szemben, olyan boldog voltam. asszem akkor ijesztettél halálra azzal hogy poénból benyögted hogy aznap otthagytad a sulit. :D kaptam muffint is, meg gyertyát. :) átmentünk hozzátok is, hogy majd bort iszunk sajttal. :D

A karácsonyt imádtam. a színes, világító gyertyával. átvittem a csillagokat a plafonodra. Világon a legromantikusabb volt ott feküdni. Nagyon szerettelek. Tökéletes este volt.

Előszilveszteren ellógtál térre. De tökjó volt látni, hogy gerivel jól kijössz. együtt szakadtunk a szőke kiscsajos hogy milyen részeg és hülye. akkor kezdtünk hannával poénkodni :D 

A szilveszter elég fura volt, hogy anitáéknál leszünk. üldögélős party volt :D aztán átmentünk hozzád már hajnali 2kor, és a rengeteg energiaital ellenére rögtön elaludtál :D az energiaital és csokiimádatunk passzolt :) :D

kezdődött a második félév, még kevesebb időm maradt rád. az egyik legrosszabb tulajdonságom, hogy nem tudom jól beosztani az időm. keveset találkoztunk. akkor is sokszor a suli miatt pattogtam. hétvégén nem találkoztam csak veled. esténként néztünk zöld ijászt. párszor walking deadet is.

imádtam, amikor csak mi voltunk nálatok. lehetett kint filmezni, őrültködni, hangosanak lehettünk és meztelenek.
imádtam veled fürdőzni. a hátadon örökre meg fog maradni a nyoma. mindig finomakat ettünk nálatok. soha nem szerettem úgy menni, hogy nem viszek csokit, ha azt nem, bármi mást. gyújtót, rajzot.

kiültünk a teraszra cigizni, teljesen elmélyülten tudtál a végtelenségig beszélni sensimilla élményeidről. érdekesek és viccesek voltak. aztán már nem tudtam elképzelni, hogy bármi másról is tudsz beszélni.
egyrészt tetszett az utópikus jövőképed: egy szörfdeszkával tengerparton stb. másreszt véletlen se említetted, hogy ÉS VELEM. Pár hónapig féltem hogy vajon komolyan gondolod e a kapcsolatunkat. aztán mivel nem mentünk szét, egyre töb közös élményünk volt, teljesen elfelejtettem ezt a félelmemet.

mindig a pólódban aludtam, még ha fél óráig keresnem is kellett, hova raktam. és átöleltem a plüssöket. mostmár a plüssök lesznek a szerelmeim egy ideig. :)

jó volt tudni, hogy ha végre túlélem a sulit, a tanfolyamot, vagy a mosogatást, rohanhatok hozzád. iszonyatosan vártam a nyarat, hogy végre tovább tudjak nálad maradni, végre bárhova elmehessünk. annyit tudjak veled foglalkozni, amennyit megérdemelnél.

Viszont sokszor ha tovább akartam maradni, hazaküldtél, hogy játszhass, focizhass. úgy lett volna jó, ha sokszor tudunk találkozni inkább de nem egész napra foglallak le.

Mindig is megbízható voltál, és még ha nem is tudtál mit mondani a sok hülyeségemre, azért mindig meghallgattál. Jó volt, hogy volt akire tudtam támaszkodni. Ha veled voltam, úgy éreztem minden sikerülni fog, biztonságban vagyok és nyugodt lehetek, csak veled foglalkozhatok. Hogy neked tökéletes vagyok, nem kell elvárásokat teljesítenem, mint mindenki másnak.

Szeretném majd megköszönni neked, ha legközelebb találkozunk, ezt a meseszép évet. Minden szép emléket, mindent, amit elmeséltél, hogy velem voltál. Ott voltál nekem. Szerettél, szerethettelek. És hogy még a szakítást is tudtad annyira úgy csinálni, amilyen vagy. Őszintén, a legkevesebb fájdalommal, jókor (amennyire lehet jókor szakítani). Nem érettségi előtt, vagy egy végigszenvedett nyár után. És láttam rajtad, hogy neked is sokat jelentett ez az év. És hiába voltam mérges, azért amiket mondtál, pár nap alatt rájöttem, hogy mindenben igazad volt. Hogy nem illünk össze. hogy mit csináltam rosszul. És ha szóltál se tudtam változtatni. Sajnálok mindent amit rosszul csináltam. De nem sajnálom, hogy együtt voltunk, egy egész évig. Szeretlek.

Amikor szakítottál, annyiszor mondtam volna. de tudom hogy csak fájt volna mindkettőnknek.

Őszintének kellett volna lennem. te mindig őszinte és egyenes voltál. Nem úgy mint a én. Várom, hogy te hívj, hogy tudjam, hiányolsz.

Remélem, hogy fogunk még tudni találkozni, sokszor az életben, és most még úgy gondolom, jó lenne, ha jóban tudnánk maradni, persze lehet csak azért, mert ha látlak, könnyebb túltenni magam rajtunk.

Még abban is szeretnék reménykedni, hogy 20 év múlva talán mindketten teljesen megváltozunk. És akkor majd összeillünk :D Persze ez csak egy nyálas álom. Csak rossz úgy elengedni, hogy tudom, hogy igazán szerettem ezt a személyiséget, az ellentéteink ellenére is. Nehéz lesz olyan normális fiút találni, mint te voltál. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsycycus.blog.hu/api/trackback/id/tr445401802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása